Jätäthän merkin käynnistäsi kommenteihin. Kiitos.

5.4.2014

Tauko, jonka aikana kerättiin elämyksiä






Olin poissa tovin, kaukana eteläisessä Afrikassa. Liikkeellä olin osittain työasioissa ja osittain lomalla. Kaksi ja puoli viikkoa kaatosateita, intensiivistä aurinkoa, tuulta; auringonlaskuja, nopeasti pimeneviä iltoja, tähtitaivaita; erilaista luontoa, eläimiä, ötököitä; erilaisia elämyksiä.

Kuvia paljon, suurin osa kai menee mappiin 'omat muistiinpanot' liittyen osittain työasioihin. Joukossa muutama nappiosuma, joihin olen tyytyväinen. Paljon myös auton kyydissä tärähtäneitä.

Ehkä omalaatuisin juttu oli Namibian itsenäisyyspäivän juhla urheilustadionilla; paraati, ilmapalloja, korkeasti kunnioitettuja vieraita, kulttuuriesityksiä. Kaikki kuuman auringon alla.

Kokemuksia sulatellaan varmaan pitkään. Kuvia koitan saada valikoiduksi tänne suhteellisen pikaisessti. 

Päivän kuvat:
1. Namibian itsenäisyyspäivän paraatia.
2. Greippi Windhoeklaisen hotellin pihalla.
3. Lisko saman hotellin seinällä.
4. Sateenkaari rankkasadepäivän illansuussa.


2 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Voih, varmasti unohtumaton matka!

morso kirjoitti...

Kyllä! olen aina haaveillut Afrikasta, ja samalla pelännyt sitä. Nyt oli 'pakko' mennä, ja olen iloinen siitä. Olen aivan myyty, ainakin noin eteläisten osien suhteen. Sehän on valtava manner, johon mahtuu vaikka mitä.