Jätäthän merkin käynnistäsi kommenteihin. Kiitos.

23.4.2013

Olin poissa






Olin poissa kotoa viisi päivää. Sillä aikaa kotona satoi vettä ja pihan peittäneet kinokset kutistuivat muutamaksi kasan jämäksi. Lumikellot olivat nousseet kukkapenkkiin ja krookuksiakin näytti ilmestyneen. Niitä en vielä ole päässyt kuvaamaan, kun olen ollut illatkin menossa tällä viikolla. Jos huomenna ei ole nurmi kovin märkä teen tilustarkastuksen.

Kuvasta voi koittaa arvailla missä olin. Ylin lämpötila oli jotain +27 astetta, viileimmillään tarvitsi villatakin ja sen päälle tuulen pitävän takin - keväistä keliä siis sikäläiseen tyyliin. Hyvää kahvia, ja  ruokaa ja mielenkiintoista nähtävää. Lisää kuvia luvassa, kunhan nuo saan peratuksi; kahdeksassasadassa otoksessa on roskiin heitettäviäkin joukossa. :)


3 kommenttia:

Rva Pioni kirjoitti...

Mahtaisiko olla Firenzen tuomiokirkko tuossa vuorten edustalla? Olisipa ihanaa käydä jossakin. Nyt vuorottelevat tiiviisti työpaikka ja Prisma. Tervetuloa kotiin!

morso kirjoitti...

Firenzehän se. Keväistä valohoitoa hetken verran ja uutta ajateltavaa. Pitkään aikaan ei ollakaan oltu missään pidemmällä. Kotiinkin oli kiva taas palata. Työpaikan ja kodin väliä kuljetaan täälläkin taas sitten tiiviisti. Sitähän tämä elämä suurimmaksi osaksi on.

Rva Pioni kirjoitti...

Nii-i. Kaikki tuo on niin totta. Minä kaipaisin nyt hieman valohoitoa.